Kontoret söker Administrativ Receptionist för Säsong 2022

Tillbaka till lediga tjänster

Ansök via formuläret nedan och märk din ansökan med receptionist

Administrativ Receptionist

Som administrativ receptionist bemannar du vår reception och är i kontakt med våra många olika kunder i person, över telefon och via mail. God service faller dig naturligt och du är du organiserad, noggrann samt trivs bra med administrativa arbetsuppgifter.

Om Billbäcks

Billbäcks är ett tredje generationens familjeföretag med rötterna i vackra Svärtinge utanför Norrköping. Vi är stolta över vår trädodling, äppelodling, trädgårdsbutik och restaurang Villa Flora – vårt sortiment når så väl små som stora kunder inom både offentlig och privat sektor över hela Norden. Tillsammans med våra medarbetare som delar vårt intresse för det gröna, önskar vi erbjuda personlig service där vi bygger långsiktiga relationer med våra kunder och leverantörskontakter.

Exempel på arbetsuppgifter

  • Bemanna receptionen och ta emot kunder.
  • Svara i telefon för butiks- och företagskunder.
  • Administrera följesedlar enligt in- och utleverans.
  • Butiksadministration, exempelvis skapa prisetiketter.
  • Bocka inbetalningar och följa upp betalningsförseningar.
  • Fakturera.

Kunskapskrav

  • Gymnasial utbildning.
  • Tidigare erfarenhet med liknande arbetsuppgifter är meriterande.

Ansökan

  • Sista ansökningsdag: 17 mars. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma och tillsättas tidigare.
  • Anställningsform: Säsongsarbete.
  • Omfattning: Deltid 50%. Arbetet är förlagt vardagar dagtid kl 07-16.
  • Tillträde: Snarast, enligt överenskommelse. Tjänsten är från april till november.

Viktigt: Märk din ansökan med receptionist i ’Ditt meddelande’-kolumnen

    Ditt namn*

    Telefon

    Din epost*

    Vänligen bifoga personligt brev & CV som pdf eller Word fil.

    Personligt brev*

    CV*

    Ditt meddelande